Четвер, 21.09.2017, 12:28
Вітаю Вас Гість | RSS

ДПТНЗ "Дубровицький професійний ліцей"

Статистика

Онлайн: 1
Гості: 1
Користувачі: 0
Головна » 2012 » Листопад » 9 » Лекторій "Психологічні аспекти роботи з дітьми, що потребують особливої уваги"
12:11
Лекторій "Психологічні аспекти роботи з дітьми, що потребують особливої уваги"
Особлива увага приділяється захисту дітей соціально незахищених категорій: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із малозабезпечених та багатодітних сімей, дітей з обмеженими можливостями.
 
Всі ці учні перехідного віку проходять критичний етап у процесі дорослішання, дуже бурхливий і повний несподіванок час. На цьому етапі відбуваються емоційні, соціальні і фізичні зміни. Тому особливу увагу в цей період потрібно приділяти саме вихованню.
 
Виховання - багатогранний процес цілеспрямованого впливу на свідомість, почуття і вчинки людини. Виховання виникло ще на початку існування людського дитинства, як засіб передачі досвіду і знань від старшого покоління до молодшого. 
 
Саме це нам педагогам і потрібно робити - передавати свої знання учням та якнайкраще виховувати їх.
 
Ушинський розробив методику у спілкуванні з учнями. Він писав так: "У вихованні все повинно базуватися на особі учителя тому що, виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особистості. Ніякі статути й програми, ніякі штучні організми закладу, хоч би як хитро він був придуманий, не може замінити особистості в справі виховання".
 
Говорячи про особистість учителя, варто зупинитись на найпростіших якостях педагога, що забезпечують ефективне моральне виховання: 
- повага й довіра до учнів;
- професійна майстерність (учитель - джерело знань, інформації);
- високий моральний авторитет;
- творчий стиль діяльності;
- організаторські здібності;
- знання специфіки роботи з дітьми й урахування їх вікових особливостей;
- широкий культурний кругозір.
 
І звичайно, найістотнішою характеристикою вчителя-професіонала є володіння мистецтвом контакту.
 
Його важлива умова чуйність, і душевна відкритість, готовність зрозуміти щось нове і незвичайне, побачити іншого як себе і себе як його.
 
Учитель повинен стати другом для дитини, знати її інтереси, переживати її радощі та тривоги, забувши про те, що він учитель. І тоді дитина розкривається перед ним. Учитель повинен пройнятися симпатією до вихованців, пам'ятаючи, що перед ним не просто учень, а особистість, яка має свої, притаманні лише їй індивідуально-вікові та психологічні особливості.
$IMAGE1$
 
 
 
Категорія: . | Переглядів: 1013 | Додав: _o4erovawka_ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Друзі сайту
Пошук
Календар
«  Листопад 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Степанюк Ірина © 2017