Педагогічна майстерність - 23 Травня 2013 - Методична робота - ДПТНЗ "Дубровицький професійний ліцей"
Емблема
ДПТНЗ "Дубровицький професійний ліцей"
Методична робота
Головна

Друзі сайту
Міністерство освіти і науки України
Управління освіти, молоді та спорту Дубровицької РДА
Управління Освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації
Дубровицький райметодкабінет
Офіційний сайт міста Дубровиця
Дубровицька РДА
Моя земля, моє Полісся

Пошук

Календар
«  Травень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 05.12.2016, 06:25

Головна » 2013 » Травень » 23 » Педагогічна майстерність
07:03
Педагогічна майстерність
Педагогічна майстерність - це комплекс властивостей особистості, що забезпечує самоорганізацію високого рівня професійної діяльності на рефлексивній основі.
Методична робота - один із найефективніших шляхів удосконалення навчально-виховного процесу.
Методична робота в нашому ліцеї спрямована на вдосконалення навчальних планів та програм, усього процесу    підготовки
кваліфікованих робітників. Розглядаємо її як один із засобів ознайомлення викладачів та майстрів виробничого навчання з темою, над якою працює інженерно-педагогічний колектив: «Методичне забезпечення високого рівня професійної підготовки учнів на основі впровадження сучасних педагогічних і виробничих технологій».
Намагаємось всю роботу організувати так, виходячи з теми, над якою працює весь інженерно-педагогічний колектив, використовуючи досягнення психолого-педагогічної науки і передового педагогічного досвіду.
Кожний педагогічний працівник готує методичні розробки з власних творчих проблем: «Про індивідуальний підхід до учнів при вивченні предметів профтехциклу і на уроках виробничого навчання», «Про єдині вимоги до оцінки знань учнів на уроках з предметів профтехциклу», «Про взаємо відвідування уроків та зв'язок виробничого навчання з теоретичним», «Використання інноваційних технологій на уроках загальноосвітніх дисциплін».
Педагоги наполегливо шукають шляхи стимулювання розумової діяльності учнів. Важлива роль у навчанні належить диференціації та гуманізації.
Аналіз роботи викладачів підтверджує, що диференційоване навчання максимально ущільнює навчальну інформацію, сприяє врахуванню індивідуальних особливостей учнів.
Організовуємо навчально-виховний процес на засадах сучасної гуманістичної педагогіки. У ході теоретичного і виробничого навчання викладачі та майстри використовують різні типи занять: лекції, презентації, екскурсії, прес-конференції, диспути, практичні, семінарські, лабораторно-практичні заняття.
Поштовхом для фахового зростання майстрів виробничого навчання є проведення конкурсів професійної майстерності  з професії «муляр» та «столяр будівельний, тесляр». Швед Г.В. – учень гр.№30 переможець обласного конкурсу фахової майстерності за професією «Столяр будівельний», який зайняв ІІІ місце.
Пропонуємо їм теоретичні та практичні завдання.
Норма часу, технічні вимоги попередньо визначаються журї. При підбитті підсумків конкурсу враховуємо якість, культуру, організацію і безпеку праці, час використання теоретичного і практичного завдання, економію матеріалів.
При виборі системи методичної роботи виходимо з конкретних умов і передусім освітніх та виховних завдань навчального закладу.
Однією з активних форм роботи методичних комісій є: декади професій та предметні тижні. Так під час проведення декади професій проводили: загалоноліцейний конкурс газет «Моя професія найкраща», тематичні виховні години «Де радість для душі знайду, я в будівельники піду», «Будівництво і будівельники»; презентації своєї професії,  
конкурси «Кращий з професії «Муляр», «Столяр», «Брейн-ринг» з матеріалознавства.
Прагнемо, щоб методична діяльність мала системний, комплексний і диференційований характер.
Успішно розв'язуємо завдання формування соціально активної, фізично здорової і духовно багатої творчої особистості. Навчання і виховання підпорядковуємо розвиткові особистих зусиль, відповідальності кожного учня за здійснення своїх прагнень, за свої вчинки, за свій успіх в житті.
Вчити учнів мислити вголос - це один із принципів методики педагога. Викладачі намагаються створити оптимістичну атмосферу співробітництва педагога й учнів. «Зацікавлюю, раджу, співпереживаю, вселяю впевненість, виявляю повагу, формулюю мотивацію, привчаю до саморегуляції своєї діяльності» - ці домінанти утверджуються на кожному уроці.
Серед основних напрацювань окремих педагогів найбільшу увагу заслуговують розробки з проблем підвищення якості професійної підготовки у процесі викладання теоретичних дисциплін, питання удосконалення природничо-математичної і гуманітарної освіти, а також деякі аспекти поліпшення виробничого навчання та виховної роботи. Презентувалося багато цікавих ідей з проблем інтеграції професій, впровадження ІКТ, використання наочних посібників, різних дидактичних засобів.
Наш ліцей - є найкращим,
Бо в ньому навчаємося ми.
Промайнув день вчорашній,
У майбутнє прямуємо ми.
Наш ліцей є найкращим,
Він дає нам дорогу в життя.
Будем ми йому вдячні,
З цих дверей ми ідем в майбуття.
 
Педагог високої педагогічної майстерності повинен знати, вміти, бажати, втілювати…
  • мету і завдання суспільства на сучасному етапі;
  • психофізичні та вікові особливості дітей;
  • інноваційні технології навчання й виховання;
  • нові педагогічні ідеї, перспективний педагогічний досвід;
  • уміти вдосконалювати і втілювати нові педагогічні ідеї;
  • дбати про самоосвіту;
  • працювати на «результат»;
  • не обмежувати урок обсягом програмного матеріалу;
  • бути цікавим, діловим, емоційним, мати високий духовний потенціал;
  • знати проблеми сучасного навчання й виховання та працювати над подоланням недоліків;
  • любити свою справу, свій предмет;
  • любити дітей, людей;
  • володіти сучасними технічними засобами;
  • пам’ятати, що формування освіти - «через усе життя»:    '
  • творчий маршрут учителя: до акме через майстерність і новаторство.
Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 540 | Додав: mishanya757641 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Дубровицький Професійний ліцей © 2016