Середа, 22.11.2017, 09:34
Вітаю Вас Гість | RSS

ДПТНЗ "Дубровицький професійний ліцей"

Меню сайту
Статистика

Онлайн: 1
Гості: 1
Користувачі: 0

Методична робота

Головна » 2011 » Лютий » 3 » Методична робота
11:12
Методична робота
Методична робота в ДПТНЗ "Дубровицький пофесійни ліцей" - це систематична, колективна та індивідуальна діяльність інженерно-педагогічних працівників, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загально-культурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності.  Вона сприяє творчим пошукам педагогів і майстрів виробничого навчання в навчально-виховному процесі.
Організація методичної роботи грунтується на діагностичній основі, глибокому вивченні та аналізі результативності навчально-виховного процесу, рівня професійної підготовки педагогічних працівників.
Головною формою методичної роботи є методичні об'єднання, яких в ліцеї 5: об'єднання викладачів гуманітарних дисциплін; об'єднання викладачів спеціальних дисциплін та майстрів виробничого навчання; об'єднання викладачів природничо-математичних дисциплін; об'єднання класних керівників, вихователів та бібліотекаря; об'єднання викладачів фізичної культури та "Захист Віттчизни". А методичні обєднання - це і круглий стіл "Інтерактивні технології на сучасному уроці" і дискусія "Компютер на уроці" "за" і"проти".
Тематика роботи методичних обєднань підпорядкована реалізації єдиної методичної теми, над якою працює ліцей - це: "Методичне забезпечення високого рівня професійної підготовки учнів на основі впровадження сучасних педагогічних і виробничих технологій".
Кваліфіковані педагоги проводять показові уроки зі складних чи недостатньо розроблених у методиці тем або уроки за новітніми технологіями.
Для молодих педагогів відкритий урок стає сходинкою на шляху до педагогічної майстерності. При кабінеті працює "Школа молодого педагога". Розроблена ціла система уроків виробничого навчання і проведені педагогічні читання на тему: "Інтерактивні методи навчання".
У методичному кабінеті зібраний матеріал: "На допомогу викладачу з того чи іншого предмету", "На допомогу майстру виробничого навчання", "На допомогу класному керівнику", "Педагоги - класики України", "Матеріали на допомогу з атестації педпрацівникам ліцею", серія розробок виховних годин, проведення тижнів, декад, конференцій, брейн-рингів, "Я - найкмітливіший", педагогічних читань. Це різноманітні поради і рекомендації з оптимізації навчально-виховного процесу, використання передового педагогічного досвіду, зразки планів різних моделей уроку, методика добору змісту уроків, оптимальних методів навчання, роздатковий матеріал.
Як методист, особливу увагу звертаю на систематичне вивчення і поширення педагогічного досвіду своїх викладачів та майстрів (Красновська Т.Г. - викладач української мови та літератури, Вальковець П.М. - майстер виробничого навчання, Лисенко Л.Л. - майстер виробничого навчання) так і обласних.
Не менш важливим завданням методичної роботи є підвищення власної кваліфікації. Досить ефективним в цьому відношенні є заохочення до підготовки і написання методичних розробок. Важливу роль мають і творчі звіти викладачів та майстрів виробничого навчання. Всіма звітуючими були показані колегам різні наочні посібники, діючі моделі, схеми, реферати, конспекти уроків, роздатковий матеріал, плакати, таблиці, технологічні картки. На даний час методичний кабінет парцює над фонотекою на тему "Вісті з уроків".
Категорія: Науково-методична робота | Переглядів: 1583 | Додав: _o4erovawka_ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Друзі сайту
Пошук
Календар
«  Лютий 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28

Степанюк Ірина © 2017